خانه / رپورتاژ آگهی / گلهای آپارتمانی را چگونه در دکوراسیون داخلی بکار ببریم؟

گلهای آپارتمانی را چگونه در دکوراسیون داخلی بکار ببریم؟

 

 

 

گلهای آپارتمانی را چگونه در دکوراسیون داخلی بکار ببریم؟

در دکوراسیون داخلی امروز به هیچ عنوان نمی‌توان اهمیت وجود گل آپارتمانی را نادیده گرفت و یا در موردش صحبتی نکرد؛ اما انتخاب خود گیاه به‌تنهایی موثر نبوده و چیدمان آن‌ها در خانه نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام وی آی پی شاپ، برای اینکه یک چیدمان متفاوت و خاص داشته باشید نیازی نیست هزینه‌های سرسام‌آوری را به خود و خانواده‌تان تحمیل کنید.

کافی ست از موجودی خرید گل آپارتمانی و از فضاهای مرده به‌خوبی استفاده کنید تا یک محیطی آرام و دوست داشتنی به وجود بیاورید.

۱۲ ایده خلاقانه و کم‌هزینه برای چیدمان گل آپارتمانی

۱- گلدان‌های ترکیبی در دکوراسیون داخلی

استفاده از گلدان‌هایی با گل آویز در کنار درختچه‌های آپارتمانی و تزیین خانه با گل و گیاه سبب خاص شدن اتاق نشیمن شده است. شما به‌راحتی می‌توانید در قسمتی از اتاق نشیمن که با تراس هم‌جوار است این ایده پردازی را ادامه‌دار به انجام برسانید.

خود را در چیدمان گل و گیاه محدود نکنید. می‌توانید تمام گل‌های آویز را از سقف آویزان کنید و اطراف آن را با گلدان‌های ریز و درشت دیزاین کنید. این دکوراسیون شما را به یک جنگل مصنوعی خانگی دعوت خواهد کرد.

۲- چیدمان کتابخانه گلدانی

برای استفاده متفاوت از گل و گیاه در خانه می‌توانید قسمتی از دیوار خانه خود را به‌عنوان کتابخانه گلدانی در نظر بگیرید. به‌جای استفاده از کتاب این قسمت را با ترکیبی از گل و گیاه و کمی کتاب دیزاین کنید. برای لذت بردن از این دیوارکوب بی‌نظیر کتاب‌های موردعلاقه خود را در نزدیکی آن قرار دهید.

۳- کاکتوس های کوچک را نادیده نگیرید

می‌توانید انواع مدل‌های کاکتوس را در گلدان‌های یک اندازه اما رنگارنگ روی میز بچینید این از هر وسیله دکوری زیباتر است.

۴- پله‌ها را خالی نگذارید

گوشه هر پله یک گلدان با گیاهان زیبا قرار دهید تا هنگام عبور از پله‌ها با نمای زیبایی مواجه شوید.

۵- لب پنجره را پر از گل کنید

از بیرون که نگاه کنید نمای جالبی دارد، با توجه به سلیقه خودتان یک سری گل و گیاه شیک انتخاب کنید و لب پنجره قرار دهید

۶- گیاهان خود را قاب بگیرید!

بعضی گیاهان برگهای شگفت انگیزی دارند که در ابتدای خرید آنها، در بهترین حالت خود هستند. می‌توانید در همان زمان ۱ یا ۲ برگ سالم و زیبای آنها را بچینید و قاب کنید تا علاوه برداشتن یک عنصر زنده، از دیدن یک قاب عکس زیبا در اتاق خود لذت ببرید.

۷- گلدان یا آباژور

تلفیق یک آباژور با یک تراریوم یا یک گل آپارتمانی خاص، ایده‌ی خلاقانه و منحصربه‌فردی است که می‌تواند در دکوراسیون اتاق‌خواب شما جلوه‌ی خاصی داشته باشد.

۸- در سرویس بهداشتی هم گیاه بگذارید

حمام و دستشویی خود را با گیاهان تزیین کنید تا هم چیدمانی مدرن داشته باشید و هم آلودگی‌ها از شما دور شود.

۹- اتاق‌خواب رویایی یا گوشه سبز

قسمت گوشه‌ای اتاق‌خواب خود را ازگل‌های رونده استفاده کنید که با مرور زمان به زیبایی آن افزوده می‌شود. از یک‌تخته چوب به‌عنوان طاقچه در بالای سر تخت بهره بگیرد.

با استفاده ازگل‌های طبیعی زیبای آپارتمانی کوچک و گلدان‌های زیباروی آن را دیزاین کنید. بدون تردید هر زمان که وارد اتاق‌خواب خود می‌شوید از عطر آن سرمست خواهید شد.

۱۰- دیزاین اتاق کار با گل و گیاه طبیعی

به شما پیشنهاد می‌کنیم از دیوار روبروی میز کار خود، با تعداد زیادی گلدان آپارتمانی، یک گلخانه شیک و زیبا بسازید. از درختچه‌های طبیعی برای اطراف میز کار خود استفاده کنید. این امر سبب می‌شود شما یک میز کار خلوت و یک محیط کار بی‌نظیر را تجربه کنید.

با استفاده از گل و گیاه آپارتمانی می‌توانید تا سالیان سال بدون صرف هیچ هزینه‌ای یک محیط خاص در دکوراسیون اتاق کار خود داشته باشید.

۱۱- آشپزخانه را گلباران کنید

بهترین فضا برای نگهداری گیاهان آپارتمانی آشپزخانه‌ها می‌باشد که می‌تواند طراوت و سرزندگی را در قلب خانه‌ی شما ایجاد نماید، گیاهان پیچکی معمولا برای فضای آشپزخانه شما بسیار مناسب است… می‌توانید آن را روی شلف ها نگهداری کنید و ظاهر منحصربه‌فردی به فضای آشپزخانه خود ببخشید.

گیاهان آپارتمانی خوراکی همانند فلفل‌های تزئینی و… ایده‌ی دیگری برای گیاهان فضای آشپزخانه می‌باشد… استفاده از یک گل آویز، یک سبد گل، یک گلدان پر از گل شما را به هدفتان نزدیک می‌کند. می‌توانید پشت پنجره آشپزخانه یا نمای ورودی، آن را با گلدان‌های گل زیبا دیزاین کنید.

۱۲- بالکن جنگلی

از تراس خانه خود به‌عنوان یک باغ آرام و کوچک استفاده کنید. برای این منظور بالکن خانه خود می‌توانید از قفسه‌های چوبی برای دیزاین گلدان‌های گل طبیعی استفاده کنید.

همچنین استفاده از صندلی و میز فلزی با روکش‌های رنگی نیز پیشنهاد ما به شما است. می‌توانید برای این فضا از گلدان‌های آویز و درختچه‌های بزرگ و کوچک بهره ببرید. گل‌آرایی و نورپردازی به‌صورت تلفیقی سبب می‌شود شما یک دکوراسیون زیبا را به خانه خود بیاورید.

خرید آنلاین گل و گیاه آپارتمانی، به‌منظور خرید هر چه آسان‌تر و بی‌دردسرتر علاقه‌مندان به گل و خلق ایده‌های ناب و زیباتر و همچنین سورپرایز و ثبت خاطرات شیرین‌تر برای شما و عزیزانتان می‌باشد.

گلفروشی آنلاین VIP Shop نیز در تلاش است تا در هرزمانی که دلتان می‌خواهد گل و گیاه آپارتمانی دلخواه خود را انتخاب و خریداری کرده و در زمان دلخواه و در محل دلخواه خود دریافت کنید.

source link

درباره ی admin

همچنین ببینید

اهمیت امنیت اطلاعات در سازمان ها چیست ؟

امنیت اطلاعات در سازمان ها یکی از مواردی است که باید به صورت جدی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *