خانه / اخبار ارز / زمان سومین عرضه بلوک ۱۸ درصدی بلوک اسیا

زمان سومین عرضه بلوک ۱۸ درصدی بلوک اسیا

در حالی که پس از دو دفعه عرضه بلوک ۱۸ درصدی بیمه آسیا به دلیل عدم تایید صلاحیت خریداران ، روی زمین مانده و بهای سهام آن با کاهش اندکی روبرو شده،سازمان خصوصی سازی در نظر دارد این بلوک معادل بیش از ۴۳۳ میلیون سهم را به قیمت پایه ۱۹۲ تومان، بصورت یکجا و یا نقد و اقساط بصورت ۳۰ درصد نقد و مابقی اقساط مجددا در ۲۸ اسفند جاری روانه میز فروش کند.

بر این اساس،معاونت بازار بورس تهران پیرو نامه ۱۳ اسفند جاری صادره از کارگزاری بانک ملی،شرایط عرضه سهام عمده بیمه آسیا را اعلام کرد.

۱.قیمت پایه معادل با قیمت بسته شدن روز قبل از عرضه به اضافه ۲۰ درصد به شرط آنکه از ۱۹۲ تومان کمتر نباشد.

۲.کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که ۳ درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه نقدا یا بصورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز یا ارائه کنند.

۳٫حداکثر مهلت ارائه سند تسویه خارج از پایایپای و قطعیت معامله،۲۰ روز کاری بعد از تاریخ مشخص شدن برنده رقابت است.

۴٫خریدار یا خریداران باید محدودیت های حاکم بر سهامداران شرکت های بیمه ای از جمله ماده ۳۳ قانون تاسیس بیمه و شرایط اختصاصی پذیرش سهام شرکت های بیمه در بورس تهران را رعایت کنند.

۵٫خریداران جهت بررسی و رعایت ضوابط بررسی شرایط متقاضیان خرید معاملات عمده سهام و حق تقدم که بر روی سایت باور قابل دسترسی است،نسبت به تکمیل فرم های پیوست حداکثر تا تاریخ ۱۹ اسفند اقدام و نسبت به ارسال آن به معاونت بازار این شرکت و سازمان بورس از طریق کارگزار اقدام کنند.

درباره ی admin

همچنین ببینید

قیمت دلار و ارز در بازار کشور – ۲۶ اسفند

قیمت دلار و ارز در بازار کشور – ۲۶ اسفند در این مطلب قصد داریم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *